U detailu každého výrobku je velikostní tabulka. Pokud si však velikostí nejste jisti, kontaktujte nás na e-mailové adrese info@resistance.cz.
Help Center
Nejčastější dotazy
FAQ - Rozklikni šipku
Jaký druh potisku používáte?
Volbu potisku volíme vždy podle materiálu oblečení.
Nejčastěji však používáme řezanou fólii, ale také používáme přímý potisk a
sítotisk.
V případě, že mám k dispozici dva slevové kupóny, mohu je oba použít v jedné objednávce?
Bohužel není možné jakkoliv slevy slučovat. V jedné objednávce je možné užít pouze jeden slevový kupón.
Jakým způsobem můžu zaplatit za zboží?
Nabízíme platbu kartou, platbu přes PayPal, platbu na
dobírku nebo také platbu bankovním převodem.
Jakou službu využíváte k doručení zboží?
Zboží doručujeme společností Zásilkovna - Doručení na
adresu, v případě osobního odběru na Zásilkovnu výdejní místo. Dříve
jsme doručovali také společností Česká pošta, ale nebyli jsme s jejich službami
spokojeni. Prozatím se nám nejlépe osvědčila Zásilkovna, která úzce
spolupracuje s dopravci jako je DPD nebo InTime.
Jaké jsou možnosti dopravy a kolik mě bude stát?
Zákazníci mají možnost zvolit dopravu doručení na adresu přes Zásilkovnu nebo osobní vyzvednutí v Zásilkovně. Veškerá doprava do ČR a SK je zdarma.
Jak dlouho trvá doručení?
Zboží odesíláme zpravidla do 2 pracovních dní. Pokud však nastane situace, že nám z propagované kampaně či nějaké větší akce přijde více objednávek, než jsme zvyklí, může nám odeslání trvat až 5 pracovních dní, protože si každé objednávky velice vážíme a dáváme si záležet na každém detailu. Poté je to již na dopravci, ale obvykle netrvá doba doručení dopravcem déle než 2 dny.
Pokud mi objednané zboží nepadne, můžu jej vrátit?
Ano, zboží můžete vrátit až do 14 dní. Zboží nesmí vykazovat známky poškození, nesmí být nošené a musí být v originálním obalu.
Jak můžu reklamovat nebo vyměnit zboží?
Pokud obdržíte zboží, které
má výrobní vadu nebo Vám nesedí velikost je možné jej vrátit či vyměnit.
Postup reklamace je následovný – vytiskněte si jednoduchý
formulář, který naleznete na našich stránkách resistance-clo.eu v sekci reklamace
v zápatí stránky. Ke zboží přiložte kopii daňového dokladu a odneste
na nejbližší pobočku Zásilkovny, kde nadiktujete obsluze jeden z našich 3
kódů a o zbytek bude již postaráno. Vaše reklamace bude vyřízená
neprodleně, nejpozději však do 30 dní ode dne doručení zboží. O způsobu
vyřízení reklamace budete informováni emailem nebo pracovníkem zákaznického
servisu.
Posílám zboží zpět. Za jak dlouho dostanu své peníze?
Vrácení peněz za zboží vám zašleme obratem, nejpozději však do 14 dní od přijetí zboží naší stranou.